Proizvode možete pronaći ako upišete ime proizvoda na traci za pretraživanje koja se nalazi na vrhu stranice ili klikom na gumb “PROIZVODI” koji se nalazi na lijevoj strani i koji otvara izbornik s kategorijama i odgovarajućim potkategijama. Unutar potkategorija proizvode možete filtirati po brendu i karakteristikama.

Proizvodi su raspoređeni u kategorijama (Voće i povrće, Frižiderčić, Zrna i pahuljice i sl.), a svaka kategorija sadrži potkategorije u kojoj možete proizvode filtrirati po karakteristikama ili brendovima.

  1. Odaberite proizvod, zatim kliknite na ikonicu košarice (“Dodaj u košaricu”) kako biste ga uvrstili u svoju narudžbu. Automatski će vam se otvoriti prozorčić gdje možete odabrati želite li urediti košaricu, dovršiti ili nastaviti s kupnjom. Ako odaberete “Pregled košarice” prikazat će se vaša košarica sa proizvodima gdje možete mijenjati količinu proizvoda koje ste odabrali Ili isprazniti košaricu klikom na “Ukloni iz košarice” u slučaju da niste zadovoljni svojim odabirom.
  2. Za završetak narudžbe potrebno je odabrati način dostave i kliknuti na gumb “Dovrši kupnju”.
  3. Provjerite podatke za dostavu paketa.
  4. Prihvatite uvjete kupnje (kliknite na praznu kućicu ispred teksta “Suglasan sam s Uvjetima kupnje…” i “Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja…”) i kliknite “Naruči i plati”.
  5. Nakon toga, primit ćete e-mail na Vašu adresu s potvrdom Vaše narudžbe (to nije račun!).

Artikli koji su web shopu označeni kao artikli koji mogu varirati po težini, imaju istaknutu cijenu u obliku okvirne procjene. U košarici će biti navedena najbliža približna cijena sukladno vašem odabiru količine. Konačna cijena će biti istaknuta na računu, nakon vaganja i pakiranja. Ako plaćate putem interneta, prema navedenoj će se procjeni samo predautorizirati iznos. Na Vašem će računu biti iskazan točan iznos i točna težina artila, a on prati pošiljku.

Ako Vam sustav ne nudi mogućnost odabira dostave u Vašoj košarici vjerojatno imate svježe proizvode koje dostavljamo isključivo lokalnom dostavom. Kako biste završili svoju kupnju potrebno je sve proizvode koji imaju napomenu “Ograničena dostava (proizvod dostupan samo za lokalnu dostavu i osobno preuzimanje u trgovini)” ukloniti iz košarice klikom na tipku “Ukloni iz košarice”.

Zašto mi je ponekad težina jednog artikla podijeljena na više stavaka na računu?

Nažalost, program kojega koristimo za izdavanje računa skida artikle sa stanja isključivo redom kojim su unešeni, što ponekad znači da će sveukupna težina Vašeg artikla biti podijeljena na više stavaka. U praksi to znači da niste kupili tri kupusa, već jedan kupus, samo kroz više iskazanih težina.

Prokulica je osnovana 2018. i ima sjedište u Opatiji te nema niti jednu poslovnicu u Republici Hrvatskoj. Bilo koja istoimena trgovina na području Republike Hrvatske – nema nikakve veze s nama. :)

Ukoliko niste zaprimili obavijest da je Vaša narudžba poslana, svakako kontaktirajte našu korisničku službu za više informacija. Ukoliko je obavijest stigla, narudžba se više ne može ažurirati.